Сменил съм дюзата на четвърти цилиндър на 19.май , гледано от шофьорското място това е най-дясната дюза. Най-зле и за евентуална смяна е дюзата на първи цилиндър, след това на трети, а на втори трябва да е ОК
Това е за моята кола, за вашата трябва да си направите проверка с колби или още по добре на стенд в софия дизел център.
Маха се една планка и се развива внимателно дюзата. Като се слага новата задължително се сменя втулката(малка жълтеникава шайбичка), затяга се внимателно точно до определен ъгъл (майастора го провери в някакъв справочник). Преди това хубаво се почиства леглото на дюзата със силна струя въздух и препарат някакъв.
Задължително след като се постави дюзата се обучава - трябва с компютър да се вкара кода на дюзата в компа на колата.Всички дюзи си имат код под който са програмирани.
Друг вариант за обучение при всички видове дюзи:
с шофиране на първа скорост вдигаш до 4000 оборота, после на втора скорост пак до 4000 оборота и така на всички скорости, ако трябва го повтаряш.
И така всичко по горе е за моя лична употреба и се отнася за дюза делфи за мотор рено 1.5 на сандеро. Записвам си за да не забравя какво се прави,че "майстори" некадърници бол. Който иска да го прочете, може да му е от полза :)
АКО ИМАТЕ ДИЗЕЛ И НЕ ПАЛИ ЛЕСНО СЛЕД, КАТО КОЛАТА Е ПРЕСТОЯЛА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ, НО ПЪК ТОВА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ ЗИМАТА ПРИ НИСКИ ТЕПЕРАТУРИ - Може да не са дюзи, нито помпа, нито стъружки, МОЖЕ ДА ВРЪЩА НАФТА И СЕ ПОСТАВЯ ЕДИН КЛАПАН, КОЙТО НЕ ПОЗВОЛЯВА ДА СЕ ВРЪЩА НАФТАТА!
Това е за моята кола, за вашата трябва да си направите проверка с колби или още по добре на стенд в софия дизел център.
Маха се една планка и се развива внимателно дюзата. Като се слага новата задължително се сменя втулката(малка жълтеникава шайбичка), затяга се внимателно точно до определен ъгъл (майастора го провери в някакъв справочник). Преди това хубаво се почиства леглото на дюзата със силна струя въздух и препарат някакъв.
Задължително след като се постави дюзата се обучава - трябва с компютър да се вкара кода на дюзата в компа на колата.Всички дюзи си имат код под който са програмирани.
Друг вариант за обучение при всички видове дюзи:
с шофиране на първа скорост вдигаш до 4000 оборота, после на втора скорост пак до 4000 оборота и така на всички скорости, ако трябва го повтаряш.
И така всичко по горе е за моя лична употреба и се отнася за дюза делфи за мотор рено 1.5 на сандеро. Записвам си за да не забравя какво се прави,че "майстори" некадърници бол. Който иска да го прочете, може да му е от полза :)
АКО ИМАТЕ ДИЗЕЛ И НЕ ПАЛИ ЛЕСНО СЛЕД, КАТО КОЛАТА Е ПРЕСТОЯЛА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ, НО ПЪК ТОВА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ ЗИМАТА ПРИ НИСКИ ТЕПЕРАТУРИ - Може да не са дюзи, нито помпа, нито стъружки, МОЖЕ ДА ВРЪЩА НАФТА И СЕ ПОСТАВЯ ЕДИН КЛАПАН, КОЙТО НЕ ПОЗВОЛЯВА ДА СЕ ВРЪЩА НАФТАТА!
Няма коментари:
Публикуване на коментар